Известие

Collapse
No announcement yet.

Пуши и гори антифриз след основен ремонт

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Пуши и гори антифриз след основен ремонт

    Колеги здравейте имам въпрос към вас.
    Колата е алфа 156 1.8 ТС и наскоро беше за основен ремонт 2 пъти.
    Смениха и гарнитура на главата 2 пъти,гумички на клапани + по главата бяха ремонтирали нещо. Отделно са и сменени буталата (втора ръка,но в добро състояние според майстора) + чисто нови сегменти. Сменени са масла,филтри и антифриз,но тук идва въпроса къде отива антифриза и защо колата пуши. за няма и 50 километра антифриза пада от МАX на MIN и то прогресивно. Вие как бихте постъпили и имате ли идей откъде може да идва проблема.

    Все пак колата е ремонтирана при хвален майстор от форума!
    Alfa Romeo 156 1.8 TS 144hp

  • #2
    Първоначално публикувано от kiko222 Покажи съобщение
    Колеги здравейте имам въпрос към вас.
    Колата е алфа 156 1.8 ТС и наскоро беше за основен ремонт 2 пъти.
    Смениха и гарнитура на главата 2 пъти,гумички на клапани + по главата бяха ремонтирали нещо. Отделно са и сменени буталата (втора ръка,но в добро състояние според майстора) + чисто нови сегменти. Сменени са масла,филтри и антифриз,но тук идва въпроса къде отива антифриза и защо колата пуши. за няма и 50 километра антифриза пада от МАX на MIN и то прогресивно. Вие как бихте постъпили и имате ли идей откъде може да идва проблема.

    Все пак колата е ремонтирана при хвален майстор от форума!
    Колега, сподели ли с майстора за проблема?Какво пуши - синкаво,бяло,черно, на какво мирише?Като работи на място има ли локвичка отдолу?
    Алфа ромео 159 jtdm 2.4/16v AT
    Алфа ромео 159 jtdm 1.9/ 8v
    Ford Mondeo 2.0/16v Ex.

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от kiko222 Покажи съобщение
      Вие как бихте постъпили и имате ли идей откъде може да идва проблема.
      Идеи. Бих се върнал там където е правена колата. Губенето на антифриза може да е от теч по водните съединения, големия радиатор, малкия радиатор на парното, духнала гарнитура или пукнат блок. Гледа се по този ред, последните варианти са кофти. Остави тази работа на майстора.
      sigpic
      156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
      "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

      Comment


      • #4
        А защо е бил ремонта? В следствие на някои от проблемите ли или заради буталата?
        Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
        Идеи. Бих се върнал там където е правена колата. Губенето на антифриза може да е от теч по водните съединения, големия радиатор, малкия радиатор на парното, духнала гарнитура или пукнат блок. Гледа се по този ред, последните варианти са кофти. Остави тази работа на майстора.
        Ако сподели цвета на пушека можеби ще отгатнем. Ако е бял дима само след палене най-вероятно водата отива в цилиндрите и от там идва пушека. Добре е да си провери и маслото случайно и там да не е отишла вода.
        Last edited by unlimitedman; d.m.y г., 20:13.
        Alfa Romeo 156 1.8 TS

        Comment


        • #5
          Ремонта го извършихме поради причината,че колата започна да пуши и да губи антифриз.
          Ремонт 1: Смяна на гарнитура+гумички на клапани. Колата продължи да пуши
          Ремонт 2: Майстора каза смяна на бутала и сегменти + гарнитура на глава отново.
          Колата пак пуши и майстора така известен по форума каза карай така,но колата пуши и губи антифриз.
          Относно видеото сега ще го кача в някой сайт да погледнете.
          Благодаря за съветите!

          ---------- Post added at 20:42 ---------- Previous post was at 20:32 ----------

          Заповядайте линка към видеото: http://vbox7.com/play:cad7e7ec61
          Alfa Romeo 156 1.8 TS 144hp

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от kiko222 Покажи съобщение
            Ремонта го извършихме поради причината,че колата започна да пуши и да губи антифриз.
            Ремонт 1: Смяна на гарнитура+гумички на клапани. Колата продължи да пуши
            Ремонт 2: Майстора каза смяна на бутала и сегменти + гарнитура на глава отново.
            Колата пак пуши и майстора така известен по форума каза карай така,но колата пуши и губи антифриз.
            Относно видеото сега ще го кача в някой сайт да погледнете.
            Благодаря за съветите!

            ---------- Post added at 20:42 ---------- Previous post was at 20:32 ----------

            Заповядайте линка към видеото: http://vbox7.com/play:cad7e7ec61

            Предполагам по време на ремонтите сте шлайфали главата и поне веднъж при двете сваляния сте я проверили на херметичност!
            sigpic
            Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
            Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

            Comment


            • #7
              Към изброените по-горе вероятни причини добавям и пукната глава.


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                Към изброените по-горе вероятни причини добавям и пукната глава.
                Е проверката на херметичност установява точно това
                sigpic
                Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
                Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

                Comment


                • #9
                  Така като гледам клипчето някой цилиндър пие водичка. Много не си личи, но като гори масло пушекът е синкав и мирише яко. Като махнеш свещите и светнеш с едно фенерче вътре най-вероятно някое бутало ще е "умито", става светло кафяво, свещите и те си личат. . Ако е така спокойно може да сваляте глава 3-ти път, историята познава и такива случаи. Както споменаха колегите е напълно възможно и в нея да е проблема.
                  Last edited by code; d.m.y г., 21:20.
                  sigpic
                  156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                  "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
                    Така като гледам клипчето някой цилиндър пие водичка. Като махнеш свещите и светнеш с едно фенерче вътре най-вероятно някое бутало ще е "умито", става светло кафяво, свещите и те си личат.

                    sigpic
                    Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
                    Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

                    Comment


                    • #11
                      Главата според майстора е челосвана,ако това означава шлайфана (да).
                      Пукнатини не е споменавал да има,но е била за челосване и смяна гумички на клапани и гарнитура (Ремонт 1) След продължителното пушене последва и Ремонт 2, където бяха сменени бутала и сегменти + гарнитура на глава отново и проблема пак остава.
                      Видеото е заснето след изминати 1000км след ремонта. За мен проблема си остава незнам вие какво ще кажете. Относно видеото на какво ви прилича пушека?
                      Alfa Romeo 156 1.8 TS 144hp

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от pininfarina Покажи съобщение
                        Е проверката на херметичност установява точно това
                        Писал съм докато си писал


                        159 1.8 MPI
                        166 2.0 TS (ex)

                        Comment


                        • #13
                          Благодаря ви много и последно да попитам ремонта за сметка на майстора ли трябва да е според вас ,тъй като за двата несполучливи ремонта са инвестирани 700+800 и проблема остава.
                          Alfa Romeo 156 1.8 TS 144hp

                          Comment


                          • #14
                            Колега,нека майстора да си свърши работата!На клипа си личи,къде е правена!!!!
                            Last edited by Георги Савов; d.m.y г., 21:54.

                            Comment


                            • #15
                              Разбира се, че за негова сметка щом си му заплатил за тези определени оплаквания, а те са все още на лице. Колко пъти ще трябва да плащаш?
                              ex Алфа 147 1.9 JTD 8V 115CV "+" 140CV

                              sigpic

                              Comment

                              Working...
                              X